Jaha

Hemma! Slutade vid en 10 i 8 men är trots det hemma nu...eh ah jag vet :S
Glömde en sak på jobbet så lagom framme vid bilen kommer jag på det *suck*
Får vända och gå tillbaka, kan säga så här va att bilen min stod ju inte direkt parkerad vid huvudentrén utan en liiiiiten bit därifrån. Man får se det så här att jag fick lite extra motion iallafall ;)

Annars var det ganska lugnt på jobbet, "hettade" väl till lite lagom till jag skulle hem. Dock är inget så pass svårt att jag inte klarar det ;)
Ha ha ha! Nej men ärligt talat, det var en mycket bra kväll med bra arbetskamrater så allt gick som en dans.

Är ledig imorgon för Er som undrar :)
JA! Jag är ledig fast jag har varit ledig hela helgen, men så kan det gå ibland och ibland för mig är imorgon.
Ska väl ta och träna lite då, vad vet jag inte än....

Såg ni lilla Prinsessan Estelle i Aftonbladet? Visst var hon söt :)
Tyckte faktiskt att hon var ganska lik Kronprinsessan Victoria om jag ska tycka till i det här ämnet.
Kanske tycker jag med tiden att hon mer lik Prins Daniel, men då är man ju inte sämre än att man kan ändra sig ;)

Nu ska jag käka och sen hopp i säng....eller näh, jag kan ju vara uppe en stund till eftersom att jag är ledig imorgon! Tjoohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0