Jag ska erkänna

Okey jag kommer att berätta en sak nu som jag hoppas att ni inte kommer att dömma mig för...kan ni lova det?
Bra :)
Jag tvättar....
Jo, det är sant! Jag tvättar en lördag! Har redan tvättat 5 maskiner och har tvättid bokad fram till 20:00 ikväll. Ha ha ha! Fick 2 tider efter varann, antar att det bara är jag där ute som pysslar med såna här saker på lördagar ;)
Sen har jag även städat, dammsugit, moppat golven och bytt sängkläder i sängen. Mellan tvättarna har jag varvat med promenader för att Guss inte ska kissa på sig.
Är det okey? Mitt beteende alltså? Är det lite tragiskt kanske? Nääääääh va tusan det måste ju göras!! Och då får man ta det när man är ledig och har tid. Jag lovar Er att när den dagen kommer då jag inte lever så länge till så kommer jag iallafall inte vara ledsen över att jag städade bort mer än halva mott liv, HA HA HA! Snarare tvärtom ;)
Jag skulle nog behöva ladda hem en app på min lur som visade mig hur och NÄR man bör städa ;)
He he he!
Nog om städet....eller en sak till. Jag ska unna mig en pizza efter att allt detta är klart. Min man ville inte baka nån åt mig så jag sneddar över till Pizzerian då jag är klar. Det är jag 17 i mig värd!!

Måste ner till stugan och hänga tvätten.

Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0