Gnälligt värre

Okey där ute, alla ni som tycker att det är jobbigt att höra gnäll bör för Er egen skull inte läsa detta.
Jag varnar Er!

Fy 17 va jag har ont i benen! Dom värker Satan! Aaaaaaj! Har stått hela dagen och nu känns det som om jag har fetaste tränkngsvärken/växtvärken :(
Sen "sover" halva jag igen...
Hela halva nedre partiet sover och "durrar", typ hoppar eller skakar....vi säger rycker liksom.
Och nu börjar jag få ont i huvudet också :(
Neh, fy tusan säger jag bara! Låt mig somna snabbt.

Ha ha ha! Ja, som ni ser, en jädra massa gnäll ;)
Men komihåg att jag varnade Er innan så nu vill jag inte ha nå påhopp eller liknande.
Måste dock erkänna att denna kväll har gått fantastiskt fort tack vare att vi har haft en hel del att göra. Åh, vill så gärna berätta vad jag har sysslat med exakt heeeela kvällen....men jag får väl inte det :(
Jag älskar mitt jobb, så mycket kan jag säga iallafall :)

Imorgon slutar jag 18:00, iiiih vilket långt pass!
Även på onsdag blir det ett lång pass, vem 17 har lagt mitt schema egentligen? Kan omöjligt vara jag ;)

Va mer? Jo, vet ni att idag när jag var på väg till jobbet såg jag en STOR, fet, död råtta ligga längs med mitt promenadstråk :S
Blä va den var nästy! Jag åt en korv med bröd och när jag såg den ville jag nästan spotta ut korven, men jag var så jädra hungrig så jag struntade i det och käkade vidare ;)
Kruxet är;
- Varför letar jag efter råttskrälle på vägen hem sen? Varför vill jag se den igen? Alltså jag vill inte se den, men på nåt vis måste jag kika efter den, varför? Jag är konstig helt enkelt...

Nehe, dax att sova. Verkar bara vara jag som vill det i det här huset, dessto mer plats åt mig i sängen ;)

Go natt, sov gott.
Snart är det Alla hjärtans dag :D

Ibland vill jag vara den där laman på bilden, värsta utsikten har den ju ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0