Valborg

Morrn morrn
Ute på vift med jycken, ganska kallt....
Eller allt är ju relativt, men visst 17 är det kyligt om man jämför med igår morse.
Valborg idag och jag jobbar till 18:00, hade varit kul med en kortare tur eller kanske till och med en ledig dag ;)
Men jag ska jobba undan denna dag för sen är jag ledig imorgon igen.

Igår kom jag hem närmare 10, jag och Jasse åkte runt. Vi var bland annat på Maxi och handlade. Efter det försökte vi hitta ett ställa att sola på och tro det eller ej men det var tusan i mig kö eller stängt överallt. Det är första gången jag varit med om nå liknande! Fick dock en varsin plats på Glada Oxen tillslut ;)
Undrar hur Jasse ser ut och mår idag? Hon hade nämligen ansiktsförstärkaren på i hela 30 minuter!!! Jag hade varit grillad :S
Själv hade jag den inte på alls, klara inte utav ett...

Ortopedfest på fredag, vet ej om jag ska gå?

Nu ska jag stoppa ner händerna i fickorna och gå hemåt.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0