Soffläge

Har intagit soffläge en liten stund till, snart är det som sagt dax att åka iväg och jobba :)
Idag sov jag fram till lite efter 9, det var otroligt skönt!
Måste ha varit helt slut efter all den smärta gårdagen bjöd på.
Åt en macka med smör och drack nyponsoppa till det. Vågar inte stoppa i mig så mycket mer på en gång, det är ju iallafall över 20 timmar sedan jag åt eller drack nåt sen sist :S
Stackars min mask som egentligen kräver nåt ätbart MINST varannan timme ;)
Får se hur resten av dagen går....

Ska innan jobbet åka förbi Apoteket och handla lite grejer till Guss. Sen åker jag nog till jobbet, vill inte stressa.

Vad ska ni hitta på idag då? Är det många där ute som firar påsk?
Nästa helg firar ju Mr F och hans familj påsken så då blir det nog lite mer action för vår del :)
Annars firar inte min familj mer än att det kanske åker upp lite påskris och nån enstaka kyckling ;)
Mamma och pappa brukar dock köpa en massa godis till alla små Påskkärringar där ute.
Ha ha ha! Jag kommer ihåg när vi var små och gick omkring med påskkort, oftast fick vi hur mycket som helst :D
Gott!!

Nej, klä mig och packa ihop mina grejer.

Ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0