Slööööööö

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
En sån söndag!
Gjorde inte mycket idag på jobbet inte, men jag hann med
att pyssla lite med mitt ansvarsområde som är
friskvård.
Vi är 2 st i gruppen, imorgon ska jag fråga Jenny om hon gillade
nån utav ideerna jag kläckt ;)

Efter jobbet cyklade jag hem, sorterade tvätt och åkte hem till
Skultuna med den.
Där åt och tvättade jag, åkte sedan hem och nu sitter jag här.
Tänkte åka iväg och handla....men jag orkar inte :S
Men jag måste....fast jag orkar inte...
Ååååh!
I-landsproblem AB!

Ska även betala räkningarna, blääää.
Sen ska jag väl ta en dusch kan jag tro.
Måste även förbi Skatteverket och lämna in min deklaration.
Jisses! Jag hade allt endel att göra trots allt.

Guss ligger och sover på balkongen, det är fortfarande svalt ute.
Blåser lite, men det är lä på balkongen.
Blä, måste diska och laga matlåda :S
ÄH! Jag går och lägger mig!

.........

Fast nej jag kan inte.
Kan inte sitta här längre heller, måste rycka mig i kragen
och påbörja kvällsbestyren.

Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0