Outside

Ute och går, trött som en åkersork är jag dessutom...
Somnade på soffan igår och vaknade även där imorse, skönt. Brukar dock alltid vakna och gå vidare mot sängen men inte inatt. Var väl trött som bara den antar jag?!

Stackars Guss, han väckte mig vid kvart över 7, jag ville sova vidare en stund. Men när det sedan gått en halvtimme kom han tillbaka, han var ju hur kissnödig som helst! Föreställ Er syndafloden liksom ;)
Nu är han glad igen.

Inte en kotte är ute....
Lite konstigt att man kan strosa omkring utan att möta en människa eller hund är det faktiskt.
Guss har hittat ett ankbo, känner oss dock lite uttittade för nu har helt plötsligt alla ankor kommit emot oss, tittar på oss och kvackar väldigt intensivt :S
Vi går nu!!! Gillar inte när dom börjar öppna sina trutar emot en om jag säger så. Ha ha ha, orka vara rädd för en anka!

På tal om anka, gissa staden:
-Förkyld anka?

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0