Lördag morgon

Go morron denna fina lördag :D
Vem vill jobba idag? Inte jaaaaag! Jag vill vara ute i solen :)
Men fine, jag har faktiskt varit ledig i 2 dar nu kanske är det fler som vill vara lediga och då måste jag ju iväg och jobba.
Jag har ju varit i Stockholm dessa dagar så snart tar jag tåget hem, ska bara packa ihop mina grejer och ta en snabb frulle.

Igår var jag in till centrum och tittade lite, köpte 2 par skor. Inget flashigt så utan tygskor från H&M blev det.
Dom kostar knappt nåt och då kan man ju köpa sig alla färger och variera lite, en färg för varje veckodag liksom. ;)

Hmm...vart är vi nu? Måste sluta skriva och leta efter vägen hem.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0