Inga kommentarer

Fyyyyyy 17!! Var ute med Guss 3 inatt. Han kom och väckte mig och var helt galet kissnödig. Just nu är jag helt galet trött. Jag försöker att se ut som "vanligt" det vill säga att jag spärrar upp ögonen, lägger på ett smile och verkligen försöker att se pigg ut. Men det går inte....
Ä men jag dör va svårt det är att ens hålla sig vaken!

Alltså har den här hunden slutat göra nr 2 eller?! Komigen nu!!

Idag slutar jag vid halv 5, imorgon 6! Dom där 18-turerna is killing me sometimes.

Nu! Nu börjar det komma. Mina ögonlock börjar sakta men säkert att ta sig dit dom ska vid vaket tillstånd :D
Bara nu hunden kunde göra sitt så är min dag gjord :cool:

Ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0