Hundar

Omg! Omg! Omg! Är ute och går med hunden, då möter vi största pittbullen jag sett i hela mitt! Den var chokladbrun med dom blåaste ögon jag sett. Alltså jag blev så rädd att jag var tvungen att titta bort. Ha ha ha, jag vet att jag är en Tönt men so be it!
Den var hur snäll som helst ( såg det ut som på beteendet ) och brydde sig nästan enbart om sin husse som höll i bollen hans, men trots det var jag rädd.
Ni anar inte hur rädd jag är för andras hundar, ja inte så där hundrädd som vissa är men jag har en 7 hellskogas respekt för ALLA hundar. Kan kanske tyckas konstigt med tanke på att jag har en ganska stor hund jag själv, men det är inte samma sak. Jag känner ju min hund och vet att han aldrig skulle göra något ont mot mig.
Men andras hundar....jag utmanar inte ödet om jag säger så :cool:

Tidigare idag när jag och Guss var ute och gick ville han inte gå in.
Då satte vi oss på en parkbänk och där satt vi och kollade på människor och andra hundar tills det var dax för mig att bege mig vidare.
Han däremot skulle ha kunnat lega där heeeeela dagen :)
Det är jag, Guss, pensionärerna och deras hundar som gör sånt här va?
Ha ha ha!

Nu vill jag ha nåt i magen, men vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0