Hemma

Åh jösses va skönt det är här hemma under täcket :D
Mmmmmm!
Det är Polisskolan på tv, men den är nog snart slut...ja, det är den.

Idag gick vi ut hårt på jobbet till en början, men efter 6 hände det inte så mycket mer.
Helt otroligt akutlistan var TOOOM!
Jaha, då hann jag ju med så mycket annat. Fyllde på i förråden och på salen, glömde dock korridoren :S
Men det var inte mycket, 3 paket handskar tror jag det var.
Det hinner dom nog fylla på imorgon ;)

Jag är som sagt ledig imorgon och på måndag. Sen blir det kvällsjobb på tisdag igen.
Imorgon ska jag nog följa med pappa och mamma hem till Jasse och Jocke och fika :)
Eller jag hoppas på en fika iallafall ;)
Men efter det händer nog inte mycket...

Åh, Nima har bränt en massa filmer till mig. Ska kolla lite på tv och sen måste Guss ut en snabbis, efter det kanske det blir en film om jag orkar.

Hoppas att ni haft en bra dag.
Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0