Go kväll

Go kväll, go kväll
Visst mår jag något bättre, liiite ont i huvudet har jag än men det funkar.
Har inte tagit det lugnt för 1 sekund här hemma, men då har jag heller inte
hunnit tänka på den där hemska värken heller.
Har varit buzzy med annat om jag säger så.

Efter att ha hämtat Guss efter jobbet tog han och jag en promenad.
Vid halv 7 tiden kom det förbi en tjej och prövade min brudklänning.
Dom gillade den skarpt!!
Jag började nästan gråta :D
Rös över HELA kroppen gjorde jag under hela den tiden hon hade
på sig klänningen.
Herrejössös vad jag älskar den!!
Den väcker så många minnen till liv...
Men jag behöver den inte längre, den är JÄTTE fin att titta på
men that's it.
Jag har ingen plats för den här hemma dessutom.
Den här tjejen hade lovat en annan kvinna att komma och pröva
hennes klänning med så snart hon tvättat den.
Efter det skulle hon återkomma med svar.
Hon visade mig den andra klänningen, även den fanns på blocket.
Visst var den fin, meeeeeeeen inte lika nice som min ;)
Ha ha ha!
Jag och Mr F höll på att trilla av pinnen då vi såg vem det var som kom
och kikade på den tillsammans med sin blivande.
SJÄLVKLART kände dom varann ;)
Kul!
Hoppas att hon finner det hon söker, önskar dom lycka till!
HAHAHAHA!!
Tänk om vi blir bjudna på deras wedding!!
IIIIIIIIIIIIIHHH!! Va kul!!
Det tänkte jag inte på....


I know!!
Men vad ska jag göra då?
Älskar att kolla om och om igen på dessa bilder ;)


Efter att ha lekt bussineswomen for jag hem till Jasse och Jocke.
Där bjöd dom mig på Spicy hot, jag fick välja fritt i menyn.
Det var gott!
Tittade även lite på deras 3D-tv, snygg jag var i dessa
brillor man ska ha på sig ;)
Häftigt vare också dessutom.
Åkte sedan hem och gav Guss mat och medicin.
Efter det cyklade vi hem till Jasse och Jocke igen.
Där lämnade vi cykeln och gick sedan hem.
Nu är Guss helt slut och jag älskar det tillståndet han befinner sig i nu, he he he.
Jag ska snart också gå och lägga mig, är så trött
att till och med golvet är frestande.
Jobbar tidigt imorgon så jag bör gå och lägga mig...

Var ju som sagt på dop i helgen, har lite bilder men jag vet inte om
jag vågar lägga upp en massa bilder på föräldrarna och deras
lilla bebis utan deras vetskap...
Vi får tyvärr lov att hoppa det.
Men själv kan jag sitta här och titta på dom hur mycket jag vill och
det vill jag ;)
Han är ju så gryyyymt söt deras son!!
Jag vill äta upp honom!!
Ett riktigt litet charmtroll, mycket lik sin söta mamma men jag tycker
mig kunna se nåt litet drag även av pappa hans.
Mr F tyckte att han var JÄÄÄÄÄÄTTE lik sin vän som är pappa till barnet,
hi hi hi han är rolig han.
Hur som helst så är gossen deras söt som socker och så äre bara!
Det bjöds på smörgåstårta, vanlig tårta...dessert alltså och chokladrutor.
Gott!
Alla gäster fick även små "goodibags" att ta med sig hem eller att äta
på plats.
Eftersom bland annat syrianerna brukar ge dessa små
"gåvor" ( ha ha ha nu lät det väldigt givmilt ) vid exempelvis dop och
bröllop så har jag och Mr F lärt oss att alltid ta med oss dessa påsar hem.
Om vi hade sparat ALLA påsar vi fått alla gånger vi varit iväg på nåt hade
vi haft lika många/mycket som mina svärisar :D
Men vi brukar käka upp våra ;)
Bla bla blaaaa!!
Ge upp nu Natta!!
Tack än en gång för det fina dop vi fick dela tillsammans med Er och
tack alla Ni andra som också var på plats i Lunby k:a i helgen.
Vi hade jätte trevligt tillsammans med Er <3

Nu sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0