:/

Fy 17 va jag har sovit!! Ni kommer aldrig å tro mig....eller jo, en del utav mig tror mig nog ;)
Ni som känner mig vet att jag kan sova hur och när som helst, även var som helst!
Hanna? När var vi ute på promenad? Hur som helst, så var vi ute och promenerade efter jobbet och efter det åt jag mat och la mig på soffan.
Sov till klockan 9 ikväll....
Omg!! Gav hunden sitt och tog en promenad fram till nu, 1 timme var vi ute.
Nu undrar ni kanske om jag kommer kunna sova nåt ikväll? Och JA det kommer jag kunna ;)
Måste bara äta nåt?!

Det är lugnt på jobbet också, påsklovet's fel. Skönt, men tiden går sakta mellan varven och det är mindre kul.
Får se vad som händer imorgon igen :)

Nu måste jag få i mig nåt.

Hej!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaa, vi kom väl hem ca 17 tror jag:) Sjusovare där;P pussss

2012-04-04 @ 10:13:07
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0