Cykeltur

Nu är vi inne igen efter kvällens cykeltur, det blev 30 minuter på stålhästen tillsammans med min Guss :)
Ni ligger han här helt utslagen, bara jag vaken, klena killar jag har ;)
Jo ja, visst börjar även jag bli trött men det går en bra film på 4:an. Vad heter den..."The wedding crasher" eller nåt sånt. Roligt är den iallafall.

Idag har jag inte gjort mycket, men ändå MASSOR. Har bland annat varit i Tuna, städat och tvättat mer. Just nu håller jag på att koka lite the, ska bli varmt och gott.

Ikväll hade Guss väldigt högt socker igen...suck...
Dock har jag och Mr F dragit en slutsats som vi tror oss veta stämmer. Så här är det, ibland får Guss äta färs typ köttfärs, nötfärs, fläskfärs ja ni förstår. Det har han nu gjort i snart 4 dar, men idag började vi med hans mat igen och VIPS så är sockret high igen :S
Alltså vi är nästan 100 på att detta beror på hans såkallade ( svindyra ) "diabetesfoder", det kan inte bero på nå annat. Eller kan det?!
Aja, nu kör vi veterinärens teori och efter det kör vi vår teori så får vi se vad som händer.
Det här ska 17 i mig bli spännande :cool:

Nu the!
Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0