Bollördag

Lördag och jag är uppe, uppe och ute med hunden. Vette katten vad klockan var då Guss kom och väckte oss och ville ut? Mr F gick då med honom och det var bland det skönaste jag varit med om, tänk att få ligga kvar i sängen trots att hunden ville ut ;)

Inatt hade jag en jätte konstig dröm, men samtidigt var den helt underbar! Ja jag vet, det låter konstigt det där, men det är bara så jag kan förklara den.
Man kan ju hoppas att delar utav den slår in :D

Igår var jag på spinning efter jobbet, spinnpuls på Rockis. Svettades som en isbjörn i öknen, men fy 17 va skönt det var.
Får se om jag hinner med ett pass imorgon med, troligen.....ja, förutsatt att det finns lediga platser.
Efter spinningen for jag hem till mamma och pappa, där åt och tvättade jag. Efter det hem igen.

Nu ska Gaston och jag spela lite boll :)


Kommentarer
Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

Hej! På min blogg skriver jag om saker jag varit med om, med målet att hjälpa andra i samma situation. Skriver bland annat om hur jag som trettonåring blev våldtagen av en person som stod mig väldigt nära! Kika gärna in och lämna en kommentar :)



JUST NU HAR JAG EN TÄVLING DÄR JAG LOTTAR UT TRE PRESENTKORT PÅ 500 KRONOR HOS H&M, VAR GÄRNA MED! kramis :) länk till tävlingen;



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/april/lottar-ut-tre-presentkort-avslutas-114-klo.html#comment

2012-04-21 @ 15:59:26
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0