STORM!!

Okey....JA nu funkar det igen, vete 17 vad som hände :S
Vart var jag?
Jo, jag pratade om mackor ;)
Som sagt det ska bli lite kvällsfika här hemma nu.
Sen lär jag väl ta en snabb dusch och sen blir det till att sova.

HALLÅ?! Vad är det som händer?
Är det någon som har kunnat undgå stormen där ute?
Jag säger bara MILDA MATILDA va det blåser :S
Bäst att passa sig när man ska ut med jycken lite senare, kanske
att man lättar från marken och hamnar i ett träd...fast då kommer
det ju kanske en massa brandmän och då får jag åka brandstege :D
Hahahahahaha!!
Jag är inte frisk.

Aha, vad mer?
Kul på jobbet idag.
Fick testa på att vara lite själv på salen, gick ju fint.
Hände dock inte mycket just då så det kanske var därför det gick så bra.
Får se vad som händer imorgon.

Ska ta och börja runda av nu, dax att göra sig iordning
för ett "nattpass" hemma i sängen framför en film.
Men först alla andra 100 sysslor innan man är där, men
JÖSSÖS så skönt det ska bli då jag väl är där :D

Puss och hej från mig!
Förresten vart är mitt det där gula linnet?
Nån som sett det?
Jag har letat som tusan...


Kommentarer
Postat av: Verre

Hahah:) Milda matilda.. ;) haha

Du är rolig du.. :)



Blås inte bort! :) PUSS

2011-09-13 @ 21:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0