söndag och jag är trött....

Tjena :D
JÖSSES va jag är sugen på cola!!
Det bara suger i "cola-tarmen" och tro mig det finns en sådan
tarm för det har jag lärt mig nu efter 1 vecka på kirurgop. ;)

Så vad har jag hunnit med denna söndags förmidda?
Inte mycket, städat och cyklat med hunden till affären.
Tänkte tvätta, men det finns inga tider varken idag eller imorgon...
Får med andra ord snällt vänta med att tvätta.

Känner att jag börjar få lite ont i halsen, men bara på ena sidan.
Vill verkligen INTE gå och bli sjuk nu, inte nu under mina introduktionsveckor på
nya jobbet :S
Men helst inte efter dom veckorna heller såklart ;)

Tänkte fara hem till mamma och pappa, hoppas på nåt gott käk.
Sen ska jag nog bara slappa, vila upp mig inför morgondagens jobbvecka.
Hoppas på att lära mig mer spännade och nya saker :)

Vi får väl höras lite senare, hejsan!


Vi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0