Soffläge

img_9001 (MMS)

Ligger hemma i soffan och läser, Anna Jansson. Någon mer som läst hennes böcker? Dom är faktiskt riktigt bra. Dessutom har dom börjat göra film utav dom också, måste börja beta av filmerna för å se om dom är lika bra som böckerna. Jaha, spinnmedel blev det som sagt. Gick väl fint, men jag var hur trött som helst. Det är jag nu också för den delen...Ska fortsätta läsa en stund till, sen blir det kisspause med hunden och sen hoppas jag att min snygga man vill se på en rulle tillsammans med mig så jag kan somna ;) På tal om min man så var det en hund som bet honom i fingret idag, tror den heter Frasse eller vare Frank? Aka hur som helst så gick Mr F bara förbi och "mums" sa det bara så satt hunden i fingret på honom. Konstig typ den där Frasse...eller Frank? Eller vare Bosse? Nej nu ska jag läsa lite till :) Hejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0