Mums!

img_1346 (MMS)

Mums! Sitter och väntar på att mina "nötter" ska bli klara i ugnen! Med nötter menar jag givetvis nuggets, men det förstod ni väl ;) Innan dess får jag nöja mig med en å annan hot crackers, dom är faktiskt riktigt goda. Spinnintervall, gick ju lysande. Mötte HP på vägen hem, hoppas att det gick bra för henne på HIT-passet?! Har hört att det passet kan liknas med ett nära-döden-moment och då kan ju jag tycka att man kan ha roligare ;) Emil och Sorken var nyss förbi, alltid lika kul! Ska snart påbörja med att skruva ihop min hatthylla....kul....jo, det är ju kul när den är klar. Hejsan på Er! Sov så gott.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, HIT passet gick kanon!! Ville dö några gånger där ibland.. men oj så skönt när det var över! :) Hahaa, du måste följa med nångång snart!! :) Vi ses på torsdag!! :D Puss

2011-09-20 @ 22:55:18
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0