Mellanmål

img_5958 (MMS)

Mellanmål på G hemma hos familjen Hanna, lilla familjen Hanna såklart ;) Har varit ute med Guss, så snart blir det träning igen. Tar även denna gång en cykeltur, spinnintervall på Rockis för Er som är sugna. Sen ska jag bara hem och slappa, förhoppningsvis kommer Emil förbi och hjälper mig med tv:n om det går, annars nada. Imorgon är min handledare på jobbet ledig, då valde jag att passa på att gå kväll. Halv 12-20.00 är det som gäller, det kan ju bli intressant. Skön tid med dessutom ;) Slut snackat, ska sleva i mig yoghurten och sen klä mig i mina tajtaste byxor jag har, he he he. Kramen på Er tills vi hörs igen.


Kommentarer
Postat av: Emma

JAG SAKNAR DIG ALLTID!!!!!!



:O ingen HIT! Det sa vi ju!

Men fan cirkelfysen! Galet roligt!

Skivstång spin på fredagar sjukt kul!

2011-09-20 @ 18:19:14
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0