Ligger i sängen och kikar på Dumbo, ska iv...

img_9618 (MMS)

Ligger i sängen och kikar på Dumbo, ska iväg och träna vid en 7. Då blir det spinnmedel, jössös vilka benmuskler jag kommer att få ;) Tillbaka till Dumbo, jag grät som bara den då Dumbos mamma blev fängslad!! Usch är den här filmen verklig lämplig för barn i yngre åldrar? Nä vet du va! Om till och med jag gråter floder. Mr F bara skrattar och säger åt mig att skärpa mig, lätt för han att säga. Stackars elefantbebis. Ska slänga i mig en macka och se klart filmen. Puss hej :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Men cp varför har du inte sagt att du har en blogg för??? fick se det i hannas blogg inte okej!!!!!! Blir gängspö imorgon på HIT!!!!



användare:kompis

lösen: vattenmelon

2011-09-19 @ 19:55:50
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Natta

Ha ha ha ha! Puss på Dig med Sötnos!

2011-09-19 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0