Lalalalalalaaaa!!

Lördag gott folk, lördag :D
Fantastiskt!
Vaknade vi en halv 8 imorse och kunde inte somna om.
Men det gör inget, är bara underbart att vara ledig.
Har rean hunnit med en sväng på IKEA och nu sitter jag hemma hos mamma och pappa
och väntar på mat ;)
Sen har Jasse hunnit med att baka cupcakes så visst ska det smaka
med efterrätt också det kan jag ju inte förneka.
Beställde en soffa på IKEA idag för den delen, Vi åker och hämtar den
imorgon.

Hahahaha!! Emil och pappa bygger en trappa, då fick grannen helt
plötsligt fart på rumpan sin.
Nu står han mittemot och river altanen, hihihi.

NU börjar det att lukta gott här hemma, snålvattnet rinner...

Hmmmm....vad mer?
Jag och Mr F åkte oc handlade igår kväll.
Jag blev så himla sugen på kräftor, ska käka det
imorgon tror jag eftersom dom måste ligga framme och tina.
Mumma, kräftor och en god sallad!
Nu rinner snålvattnet mitt ÄNNU mera...

ÄR MATEN KLAR ÄN!?

Verkar så, dax för pappas mat :D

Kramar i massor denna lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0