La la laaaaaaaa!! Hemma igen efter ett ant...

img_3367 (MMS)

La la laaaaaaaa!! Hemma igen efter ett antal timmar på Erikslund och i stan :D Hur kul har inte jag haft det idag då?!?! Massor :D Tänk att Anna åkte buss till Västerås från Fagersta BARA för min skull! Det är fina grejer det! Ha ha ha! Jaha, ni undrar vad jag tycker om det nya shoppingcentret? Nja, så där....inget speciellt faktiskt. Går nog fortfarande hellre på stan, fast det är ju ok om man ska ut till Ikea att man tar en sväng i centrat men annars föredrar jag nog att åka ner till city. Dock har dom världens godaste sushi där, jag dog! Vill dit och äta mer NU. Köpte faktiskt nada, eller jo ett linne från H&M för 49.90:- men annars inget.....tråkiga jag. Anna däremot shoppade gärnet. Ska ta en sväng med hunden och sen lägga mig och läsa lite. Ikväll blir det tacos hemma hos min bror och bästa Sorken. Ha en fortsatt fin fredag nu allesamman. Puss! Jo en sak till, visst var våra mössor fina som vi har på bilden? Ha ha ha!  Finns på H&M, måste vara mode just nu med en massa djur för det kryllar av sånt överallt. Men ärligt, en bäver-mössa? Nej tack! Hejpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0