Hos E&S

img_8613 (MMS)

Ligger hemma hos Emil och Sorken på deras soffa, Emil ser på Youtubeklipp och Sorken på "Halv 8 hos mig". Vet inte riktigt vad jag ska välja ;) Måste även tacka för maten, tack kasslern smakade mumma! Idag har jag även hunnit med att gå på massage, skönt och avslappnande för min lilla kropp :) Ska även dit imorgon igen, det kallar jag lyx. Jobbar dag imorgon och sen är det helg!! Jag fattar inte att veckorna går så rysligt fort! Tiden bara flyger förbi, ibland går det lite fööööööör snabbt. Måste börja leva lite mer i nuet som man brukar säga, hi hi hi. Nu ska jag ringa min man och be honom komma och hämta mig. Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Sorken

Men är det konstigt att veckorna går fort då du bara jobbar måndag till torsdag!!!?

2011-09-28 @ 20:06:41
Postat av: Verre

Underbart med massage.. :)

Det förtjänar du! <3

2011-09-28 @ 20:24:18
Postat av: Natta

Ha ha ha!! Sorken du är rolig du :D Dock antar jag att du har rätt ;) Verre massagen är grym!! Puss på Er

2011-09-28 @ 22:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0