Har inte gått och lagt mig än....är inge t...

Har inte gått och lagt mig än....är inge trött. Ligger i sängen och leker med min present, en ny mobil har jag fått :D Tack snälla Mr F! Du är den bästa karl man kan ha! Jag älskar dig massor <3 Nu har jag kollat klart på alla bilderna från bröllopet, jössös va roligt vi hade den kvällen. Har där emot ej hunnit se filmen än, men jag kommer ju ha den för resten av mitt liv så det hinns nog med ;) 11 september idag...10 år sedan terrordådet i USA, tror alla minns vad dem gjorde och befann sig då man fick reda på vad som hade hänt. Jag var i skolan, men gick hem. Kunde inte tro att det var sant,...usch. Nu ska jag försöka sova, tror jag?! Jo, jag göre :D Go natt igen på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0