Hallå hallå?!

img_2108 (MMS)

Hallå hallå :) Hur mår ni? Själv mår jag bra, det kurrar dock en hel del i magen så en macka vore på sin plats. Har jobbat kväll idag, slutade ju 20.00 och det var då det skönaste passet jag gjort någonsin!! Trots en skön kväll på jobbet ska jag lägga mig i min lilla myshörna och läsa min bok ;) Älskar att ta det lugnt, ha ha ha! Guss sover redan, men det lär ju bli andra bullar när jag öppnar köksskåpen...eller jag hinner väl bara resa på rumpan min och styra mina steg mot köket så är han efter mig min Sötnos. Imorgon gör jag iallafall en dag tur och sen är det HELG! Jag gillar dessa kort-veckor :D Imorgon är även min sista dag på kirurgop. för nästa vecka bär det av till Triaden och där mina vänner händer det grejer har jag hört! Ska bli riktigt kul. Nu måste jag avrunda detta och börja göra kväller här hemma. Go natt, go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0