Efterlängtad lördag

img_6389 (MMS)

Go morron go morron hör fåglar sjunga glatt! Go morron go morron i köööööör! Jag är inte frisk på en fläck jag vet :D Men det är så det känns just nu, är jätte glad över denna lördag! Vi åker ju hela tjejgänget ( som består av hela 3 personer, ha ha ha ) till Dalarna och Verre nu på morgonen. Mamma Mia vad jag har längtat efter mitt lilla Dala-fan ;) Ska bli mysipysit som bara den. Vi ska även hinna med en sväng i Kupolen, ska se om jag hittar nånting där. Undrar hur det går för min mor och far? Mamma fyllde ju som sagt år i torsdags och då fick hon en kryssning i present. Ha ha ha pappa började gråta och det var inte av glädje om man säger så ;) Han ville nämligen inte med på nån kryssning han inte. Ooooo nej! Sånt här kräver förberedelser och planering, töööönt. Dock lugnade han ner sig och slutligen var det ingen mindre än pappa själv som sprang omkring där hemma och ville iväg fort som bara den. Där ser man :) Ska ringa lite senare och se om dom har någon mottagning på båten. Nej nu stiger jag upp, kan ju trots allt inte somna om. Tack och bock för just nu. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0