Vecka....hmmm...?!

Måndag, snart tisdag. Vilken vecka det är har jag ingen aning om ;) Veckorna bara går och går och jag bara hänger med. Idag var min första dag på ortopedop. och det är där jag ska jobba i första hand. Sen får man naturligtvis hjälpa till på dom andra sidorna med, men ortopeden är mitt "hem" :D Kommer att bli guld!! Idag har jag inte gjort så mycket, jobbat, hem och gått med hunden, iväg på massage och lagat lite mat. Har även hunnit med att se lite på tv, såg 2 1/2 man. Hade velat se Mitt stora feta syrianska bröllop, men har tyvärr inte den kanalen. Hahahahaha, undrar varför flera syrianer på min FB skäms så mycket över detta program?! Hahahaha, nu får ni rycka upp er lite, det här var ju BARA första programmet i denna serie ;) Hihihi, fööööörlåt? Igår var jag på spinn-yoga, skönt. Först cyklade man järnet och sen fick man mysa lite under en filt efter att ha gjort ett antal konstiga övningar. Svårt att koncentrera mig hade jag iallafall, fnittrade värre än en lite flicka som sett något "kul" för första gången i sitt liv. Var tvungen att bita mig i tungan. Va mer, va mer.... Måste bara tillägga att jag har VÄRLDENS bästa hund! Han är såååå duktig <3 Annars inte mycket... Ska ringa Mr F och se om han är på ingång, då kan jag och Guss möta honom. Annars ligger vi gärna kvar i sängen och gosar lite ;) Har beställt en vinterjacka, undrar när den kommer? Snart hoppas jag, börjar att bli kallt. Behöver nya vinterdojjer också, nån som har nå bra tips på nån varm och mysig modell. Vore bra om den var liiite snygg också. Nej, nu ska jag ge mig för idag. Hejsan på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0