Skön fm

Ligger i soffan och tittar på efter 10 med Malo. Herre min skapare, samtalsämnet idag handlar om olika ingrepp vi gör för att se "snyggare" ut, med "-tecknet menar jag att man kanske inte alltid blir så mycket snyggare?! Ibland kan det ju gå helt åt skogen! Iallafall sitter den där bruden Dominica och snackar om saker hon verkar vara heeelt lost om! Hon har själv sprutat in en massa saker i sitt ansikte ( det syns tydligt ) och påstår att hon INTE bryr sig om hur hon ser ut. What?!? Hör du människa vad du själv säger? När dom andra frågar varför hon gjorde det svarar hon att hon vill se ut som hon gjorde för 10 år sedan, MEN hon bryr sig INTE om sitt yttre. Jaha.....jag börjar väl bli för gammal kanske. Idag är jag som ni kanske märker ledig, blir massage lite senare och sen får vi se vad jag hittar på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0