Nej Natta, gör det inte!!

Å nej, å nej!! Mr F är iväg och tränar, då passar jag på att gå in på H&M's hemsida. Inte bra :S Finns ju så in i bombens mycket jag skulle vilja ha därifrån ;) Men nu får jag tusan i mig ta och lägga ner....blä....Jaha, som sagt Mr F är och skuttar omkring. Han värmde upp här hemma i köket inför träningen och jag höll på att dö av garv. Ha ha ha, han skulle härma tanterna på vattengympan. Jag dooooog :D Min söta har även stekt en massa pannkakor innan han for. Har dock redan ätit, men som vanligt skulle jag vilja ha lite till....scccccch. Va på massage idag igen, skönt som vanligt men det var lite svårare att slappna av idag. Varför? Ingen aning!? Skulle behöva duscha, men orkar inte. Hur lat får man va? Jag älskar dock mitt nya jobb för där bär vi mössor så då kan du se ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" men ingen ser det, he he he ;) Nu ska jag kika vidare på H&M's hemsida, BARA kika!! Natti natt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaa HM! :) Filip sa att du måste vara HM´s värsta kund!! Skickar alltid tillbaka en massa;) höhö!! PUSSS!

2011-10-06 @ 17:03:54
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0