Men va skönt!

Äntligen! Efter en heeeeel dag med arbete så ligger jag nu i soffan och ser på tv. Stackars mina ben, dom värker :(
Men jag är ju ledig imorrn och då ska dom få vila ;)
Ska försöka få lite sovmorgon imorrn, har ju en tendens att vakna tidigt trots ledig dag....men så kan det ju va :)
Ska snart gå igenom Guss kvälls-schema innan läggdax, det är lite pyssligt nuförtiden men det går. Han är ju så duktig vår Guss <3
Min Snygga sover borta, så vi får sysselsätta oss på egen hand här hemma. Har nyss ätit rester från igår, lika gott även idag. Ha ha ha åt laxen även till lunch på jobbet, snart kommer det väl fisk ur öronen på mig ;)
Nu ligger Guss och stirrar på mig....dax att gå upp ur soffan och göra lite nytta igen då ;)
Joooo, hallå är det fler än jag som har uppmärksammat va mycket dålig musik det görs nuförtiden?! Ha ha ha! Kanske verkar som en korkad fundering, men tanken slog mig när jag hörde låten "Ölbrillor" idag ( ja, det var första gången jag hörde den ) och den var tusan i mig säääämst! Ha ha ha! Nej, upp och hoppa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0