Ligger kvar i sängen

Ligger i sängen och tittar på hemnet.se, mycket fina hus ute till försäljning just nu. Dock vet jag inte vart man vill bo riktigt?! Men det är ju kul och kolla, samtidigt kan man ju passa på och "låna" lite idéer och tips på hur andra har gjort ;) Ska väl snart masa mig upp ur sängen, har bokat ett spinnmedel pass klockan halv 11. Camilla heter ledaren och hon är helt klart bland dom bästa bland alla spinnledare. Rekommenderar därför hennes pass till Er. Igår tappade jag min lur i golvet, jag dog. Kan inte mitt skal bara ta och komma nu innan luren min går sönder helt :( Ska även ta en sväng förbi Tuna idag, äta lite mat och hämta min tvätt. Tack kära mamma och pappa för ni tog hand om den! Emil och Sorken få inte för Er nåt, det här var en engångs grej bara ;) Nej, blir det snart frulle. Ska bara ligga här och lyssna på en låt först. Ha en toppen lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0