Hej hej hallå

img_4867 (MMS)

Hej hej hallå :D Lördag vare och jag har hängt i Tuna mest hela dan. Det har varit otroligt skönt! Vi gick en sväng i skogen med hunden och fann lite svamp. Ärligt talat det är faktiskt huuuur kul som helst att plocka svamp. Jag vill ut NU och leta mer!! Eller nja inte nu kanske, men imorgon när solen går upp kanske ;) Pappa är iallafall grym på att se "skogsguldet" må jag säga, he he he. Annars var jag ju som sagt iväg på spinning idag, lika bra pass som vanligt. Herrejössös va jag tjoade och skrek på cykeln mellan varven, men så ska det ju va. Nu är jag hur trött som helst......VA är klockan inte ens 8?!?! Vad ska man hitta på då? Måste iallafall ta en sväng med Guss för det är nåt jag vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0