Gonatt

Tröttare än tröttast....
Imorse var jag så trött att jag höll på att svimma...eller nja, överdrev lite, men jag var trött som attan iallafall. Ska gå och lägga mig snart, Mr F är på ingång. Han har varit och tränat, mycket duktig gosse den där Filip. Vet inte om jag ska läsa lite eller se en film tills jag somnar? Kanske hinner jag inte mer än att lägga huvudet på kudden så sover jag sen, det hoppas jag ;)
En sak till! Vet ni hur ur dåligt minne jag har fått?!?!?! Alltså det är så illa att jag börjar bli rädd för mig själv :S Attans! Säg inte att jag börjar bli dement?!?! Usch! Måste gå och sova, kanske blir det bättre imorgon ;)
Pussar


Kommentarer
Postat av: Veronica

Sååå himla vacker! <3

2011-10-20 @ 15:20:19
Postat av: Hanna

VACKRARE finns inte!!! <3

2011-10-20 @ 23:29:27
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

Men hallå?!?!?! Va snälla ni är :D

Ni är vackrare än vackrast <3

2011-10-21 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0