Fredagkväll

Då var fredagen snart över, dagen har gått snabbt måste jag säga. Ringde jobbet idag och bad om att få jobba i helgen....I know det låter konstigt, men vi måste ju kunna jobba helger så därför måste jag se hur det går till. Så det blir en kvällstur på söndag, fick dock ta bort en dag nästa vecka så det var ju bra ;)
Idag var jag på skivstångspinn 90 minuter på Björnövägen. Jag säger bara TUSAN va det kommer att kännas i benen imorgon.....det bränner redan.... det brände redan efter 2 minuter in i passet :S
Ha ha ha! Otränad AB. Spinning delen gick fint iallafall ;)
Har även hunnit med 2 turer ut till Skultuna, där åt jag lasagne båda gångerna. Pappa har varit och lagat min bil och bytt till vinterdäck, TACK bästa pappa. Nu kommer bilen gå igenom besiktningen ;)
Föresten varför är det så tråkiga program på tv? Kan dom inte visa nå kul? IDOL är absolut inte min grej....
Får väl läsa min bok istället?!
Ska gå en sista sväng med Guss också.
TACK Jasse för mina skal till mobilen och skyddet till datorn, du är så snäll som tänker på din gamla syster :)
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men vad fan! jag är alltid på alla skivstångspin på fredagar men just den fredagen jag inte är där är du där!!!!

2011-10-29 @ 10:34:03
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0