Aaaah :)

Aaaah!! Ligger i sängen. Älskar min säng! Älskar min soffa! Älskar mitt golv! Älskar min bil! Ja, jag älskar helt enkelt ALLT jag äger som jag kan lägga ner huvudet på och sova ;)
Men sängen är bäst.
Idag har jag jobbat....ovanligt? Nej. Jobbade som sagt kväll igår så därför fanns ingen möjlighet till att blogga. Det var iallafall kul att jobba kväll, hade och göra hela kvällen och det är ju skönt för då går även klockan.
Imorgon gör jag en dagtur, sen är jag ledig hela helgen lång :D
Får se vad helgen bjuder på. Skulle vilja göra en massa, men Mr F är ganska upptagen i helgen och då måste ju Guss vara med mig :D
Men som sagt, vi får se hur vi löser helgen.
Annars? Inget. Jo, Telia är dumma i huvet! Skaffa aldrig Telia, ringer dom och vill sälja nåt lägg då tusan i mig bara på. Usch! Där har ni ett lysande exempel på RÅNARE. Ha ha ha man kan riktigt se på min text hur arg jag är över detta bolag. Nej USCH sa jag ;)
Har lagat världens godaste fisk, lax. Det var otroligt enkelt och otroligt gott, blev hur mätt som helst...men nu är jag sugen på nå sött :S
Nej det här funkar inte, dax att sova så man slipper vara sugen på socker.
Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0