Trött...

Då var jag hemma igen....lite snopen måste jag erkänna. Hon ställde in, Rihanna ställde in, igen. Typiskt! Men sant tyvärr. Hann iallafall se Globen ;) Det blev istället ett antal bitar sushi och en myskväll med min Bästa i Stockholm. Nu ligger jag äntligen hemma i soffan och vill sova, men klockan är BARA 7 :S
Får lov att hålla mina blå öppna en stund till.
Imorgon jobbar jag till 14:00 och sen är det helg :D
Har varit en hittills mycket skön vecka med tanke på lovet som är denna vecka. Det har varit lugnt på jobbet också, men det blir det ju ändring på nästa vecka igen ;)
Ååååh min bror är i Las Vegas!!!! Jag vill också vara där :D
Täääänk, Vegas! Nån gång ska jag dit ;)
Nu måste jag se på Nyheterna, så man vet vad som händer i världen.
Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0