Slut

Då var maten slut....
Har käkat hemma hos mor och far efter jobbet :)
Gott vare!
Nu sitter jag här...väntar på att nåt ska hända ;)
Ha ha ha! VARFÖR kan jag inte bara ta det lite lugnt? Har ju trots allt inget som väntar på mig just NU.
Ska nog ta en dusch, men va kallt det kommer bli sen och dessutom har jag inga rena kläder här i Tuna :(
Får nog vänta med min dusch.

Idag var det skoj på jobbet igen. Jag börjar trivas allt mer och mina arbetskamrater är jätte snälla :)
Vi är ju som sagt 4 stycken nya bara på min sektion och vi 4 har kommit så nära varann. Jag skrattar varje dag med dom.
Idag exempelvis så frågade jag den ena tjejen om hon visste vilket läge/brits jag skulle ha till nästa patient. Då kommer den tredje tjejen från ingenstans och ba;
- Va är det här för samling då? Snillena-spekulerar eller?
Ha ha ha! Jag dog :D
Dumma Marre!

Nej, om man skulle ta och vara lite social här hemma innan det är dax att dra dig vidare.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0