Oj!

Oj vilken helg!! Den har varit så intensiv och lång. Med intensiv menar jag inte att den på nå vis varit jobbig, utan jag menar bara att den har varit intensiv. Jag har haft saker att göra hela tiden om man uttrycker sig så ;)
I lördags var vi på förlovningsfest :D
Ja, hur många var vi nu igen? Tror vi hamnade på en 200 personer. Jösses! Åt och dansade var det ända jag gjorde. Ha ha ha! Frågan är dock vad mer jag skulle ha gjort än så? Ska iallafall bli kul och gå på deras bröllop sen när det blir dax ;)
Hann även med lite shopping i huvudstaden, alltid lika trevligt med shopping även om det bara rör sig om ett par toffsar eller ett nagellack.
Igår åt jag sushi. Fy 17 va gott det var!! Jag skulle vilja ha det idag med...
Hoppas, hoppas, HOPPAS att jag får det!
Idag ska jag försöka gå och lägga mig tidigt, blev alldeles fööööööör sent igår. Var hur trött som helst imorse....
Som sagt ska sikta på en tidig kväll.

Nu ska vi se på film :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0