Mys

Halvligger i soffan och kollar på tv. Har även idag tänt en massa ljus här hemma, mer än igår.
Mamma och pappa var nämligen på IKEA idag och jag bad dom köpa doftljus åt mig, sagt och gjort :)
Nu luktar det ljuvligt här hemma, vanilj blandat med en massa bakverk, däribland kladdkaka :D
Jag blir så sugen när jag känner dofterna!!
Måste smaska i mig lite apelsin så kanske jag glömmer tanken på bullar? Eller inte ;)

Annars har det inte hänt mycket, men trots det en massa.
Ja det kan låta konstigt, men faktum är att det inte är så avancerat som det låter. Ha ha ha!
Har jobbat, fick gå lite tidigare och det var skönt.
Var en konstig dag på jobbet idag, allt var huller om buller, men tillslut löste sig allt och det var super :)

Nu ska jag skala apelsiner.
Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0