Morrn morrn

Jag mins en gång när en arbetskamrat till mig sa god morgon till en patient på jobbet hur förbannad han blev.
- Säg INTE god morgon till dina patienter, Du vet inte hur deras morgon är! Min är inte god! fräste han.
- Men vad ska jag säga då? undrade hon.
- Säg istället morrn morrn om Du nu måste säga nåt alls....
Surgubbe säger jag ;)
Sitter och väntar på att tevattnet ska bli klart, snart dax för frulle. Har ett jätte gott bröd som stått och tinat under min promenad med hunden nu på morgonen.
På tal om hunden så skulle han envisas med att gå ut inatt. Jag försökte att ignorera ( bara under typ 5 sek ) men insåg att jag var dum då....klockan halv 4 på morgonen tog vi en prommis. Erkänner att jag var sur dock....
Nej! Nu är vattnet varmt för kokar'n tjuter :)
Ha en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0