Mörkt

Klockan är snart halv 5 och det är nästan svart ute, blä. Skulle vara toppen att åka bort :D
Tänk värme, sol, bad, god mat, sena kvällar, sena morgnar och en massa shopping. Allt detta tillsammans med trevligt sällskap. Underbart! Åh vill åka nu!
Idag har vi varit i Kyrkan, det bjöds på mat och fika. Jag älskar den kombinationen ;)
Efter det for vi hem och sov middag, skönaste jag gjort på länge. Nyligen har vi klämt i oss mat och snart ska hunden ut. Vilken skön söndag och det bästa är att den inte är över än. Jippie!
Kryckan var här från Stockholm och hälsade på. Ja jädrar va snygg hon har blitt, ( Kricke, det har Du alltid varit, men nu, wow ) en riktig affärskvinna ;)
Tack Kryckan för min present, tack för att Du orkade leta ihjäl dig efter den. Det var de väl värt? Att göra mig så glad? Puss
Vilken konstig film det är på tv, DEN vill jag se :D
Hejsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0