Lättad!!

Tack gode Gud för att Du är så snäll :)
Och TACK världens bästa Lisbeth Ek för att Du lyssnade på mig och trodde på mig. Man kan säga att Du räddade mitt liv! Ja, som Ni ser så finns det en del saker jag måste tack för innan jag kan gå vidare i detta inlägg ;)

Jaha, sitter och kollar på kort från Spanien då jag och min man var där i somras. Guuuh va skönt det va! Och Guuuh va kul vi hade det :D
Vi drack VARJE dag! Ibland var vi fulla redan vid 15-16 på eftermiddagarna ;)
Som till exempel den här gången på kortet nedanför. Jag kommer ihåg att jag skulle skicka ett mess till Pikachu och säga hej, men jag var så borta att jag skickade fel 3 gånger! Ha ha ha! Hade JÄMT solbrillorna på mig när vi tog ett glas vin eller en öl ;)
Mr F är så rolig han med efter nåt glas alkohol, han är min bästa <3
Nu låter det kanske som om vi är största alkohollisterna, men så äre ju icke. Semesteralkis? Ja, det kan jag nog erkänna att jag är ;)
Har faktiskt inte druckit nå alkohol alla sen jag kom hem från Spanien....ska bli ändring på det!

Gussi ligger och snarkar, det ska jag också snart göra.
Imorgon är det fredag, innebär kortdag på jobbet och sen helg.
Älskar mina helger.

Go natt på Er


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh, soool och semester!!! Härliga pics gumman! Ha en toppen helg! PUSSS

2011-11-17 @ 23:30:06
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0