Kallt

Promenerade med Guss då började det att hagla...kul! Det roligaste av allt var väl att vi hade närmare 35 minuter kvar innan vi var hemma....eller inte?
Ville strypa hunden min som trots vädret skulle kissa på varje stolpe han såg! Grrrr!!
Hur som så är vi hemma nu iallafall :)
Men jag fryser som 17, brrrrr.
Ska snart hoppa i säng, trött som bara den.
Har haft en underbar helg <3
Igår var jag och min man ute och åt på en Italiensk restaurang, vi tog ett glas vitt och efter det köpte vi lite godis och gick å la oss framför tv:n. Blev lite sugna på efterrätt så vi beställde upp roomeservice ;)
Mums och slurp sa det bara så var det slut!
Nu har jag fått Mr F att gilla programmet Så mycket bättre, bra va?
Yes!! Nu kan vi mysa tillsammans varje lördag framför tv:n <3
Jag älskar min Gosbjörn :D
Men usch och fy va kallt det är här hemma, måste sätta på mig mina tofflor och tända lite fler ljus.
Men just det! Har ju glömt att önska Er en fin 1:a advent! Bättre sent än aldrig dock ;)
Har skaffat mig en adventsljusstake på min lur, bästa julappen just nu. Man tänder ljusen och får sedan välja vilken låt man vill lyssna på medan man ser på ljusen, bra va? Ha ha ha! I know.

Dax att avsluta, hejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0