Hej hopp

Mmmmmm....va skönt! Tycker inte ni det? Bästa dagen på veckan, fredag :D
Har hunnit med att jobba, hämtat våra kläder på kemtvätten, hämtar hem hunden och även tagit en tur ut till Tuna. Åkte förbi ICA då jag fått ett paket. Hippie tänkte jag då jag trodde att det var min nya vinterjackan.....men icke :(
Vet ni var det va? Jag ville riva pappret i bitar, men antar att det bara blir värre då?! Jo det var en fortkörningsböter.....från SPANIEN! Japp, vi hade hyrbil under vår vistelse där och då gick det lite för fort...tydligen....och nu detta. Orka leta rätt på mig ;)
Bara att punga upp....Mr F! Hi hi hi!
Ledig i 2 dagar nu, skönt. Ska försöka att sova ut imorgon bitti, hoppas. Ska även försöka att ta mig förbi Fadia på hennes salong, behöver nämligen lite hjälp med mitt hår om man säger så. Dax att hoppa i säng, ska bli underbart!
Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0