Halv 8 hos mig

Halv 8 hos mig, alltså inte hos mig utan på tv :)
Det är faktiskt riktigt kul med matlagningsprogram, synd bara att man blir så sugen på allt möjligt ;)
Såg på Laila bakar...heter det så? Aja hur som helst ni vet hon Laila på tv? Jag och min man satt och kollade på henne och hon är tusan i mig bland dom grymmaste jag vet :D
Allt hon gör ser så gott och fräscht ut. Hon gjorde bland annat sangria på glögg! Är absolut inget fan av glögg, MEN den där glöggsangrian så 17 i mig hur god som helst ut. Nån gång måste jag testa den.

Ännu en dag på jobbet är gjord. Känns bättre för var dag som går. Självklart kan det komma stunder då jag bara vill sjunka genom jorden, men då tänker jag bara på det Mr F och min massagetant lärt mig och då brukar jag må mycket bättre :D
Sista dagen är jobbade för den här veckan, TJOOHOO! I love it! Ska sova sååå länge imorgon! Mmmmm!
Har även bokat in ett spinningpass imorgon, nu får det räcka med dessa alla undanflykter jag kommer med hela tiden ;)

Apelsiner nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0