:)

Sitter och väntar på käket, är hungrig som ett lejon ;)
Gårdagen bjöd på en massa skoj! Vi var bland annat på bröllop, häftig va?! 11-11-11 :D
Tjooohooo va jag åt!! Längtar tillbaka lite till igår...
Hade iallafall jätte mysigt och trevligt. Det var en utav mina barndoms vänner som gifte sig. Denna barndomsvän är också syster till min lillebrors tjej. Hon var underbart söt <3
Tack för allt Sandra och Janne. Önskar Er all lycka i framtiden, må ni få många underbara år tillsammans.
Emil och Sorken nu väntar vi på Er ;)
Ooooh! Nu kommer förrätten!!!!
Puss! Hoppas att ni får en fin lördag.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad fiin du är Nattis!!! PUSS

2011-11-12 @ 16:39:01
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Verrre

Ja jätte fin!!! <3

2011-11-12 @ 20:21:00
Postat av: Natta

Tack Sötnosar! Ni är mina Finisar <3

Puss

2011-11-13 @ 10:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0