mina fötter är inte okey

Sitter och väntar på mina makaroner som snart är klara :)
Ska bli mumma!
Guss ligger också här och väntar på att nåt ska trilla ned
i hans mun.
Efter maten blir det nog snabbt i säng, jobbar dag imorgon.
Efter jobbet åker jag nog förbi Skultuna en snabbis
för att gratta pappa som fyller år.

Hahaha, innan jag går har jag berättat vad Mr F sa
till mig här om dagen då Vi badade badkar ?
Inte ?!
Men då så ;)
Jo, så här va. Mr F klagar ALLTID på mina taggiga ben som JÄMT och
STÄNDIGT sticker honom överallt på kroppen.
Trodde dock inte att det var SÅ illa tills en dag när Jasse sov över och jag
kom åt henne med mina ben....hon skrek som ett stucket marsvin :S 
Hur som helst, Vi badade på jag och Mr F tills han helt plötsligt vrålar rätt ut.
- Oj, oj förlåt !! Var det mina stickiga ben nu igen ? försöker jag lite oskyldigt.
- Neeeeeeeej, den här gången var det dina kroallrev till fötter som nuddade mig !! ropar
han tillbaka.
Jooooo, men tack för den liksom !!
Hahahahahaha, stackars Mr F som måste leva med mig ;)
Jag ska fixa både ben och fötter till bröllopet, jag lovar.


Nån som testat ?!


Det här är dock lite föööör läskigt för min del !!

Nu ska jag käka.
Vi höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0