ont :(

Hej.....
Är svag som en sill, har legat hemma i soffan sen
jag kom hem från skolan.
Svag och trött är jag efter att haft ont i magen
heeeeeela dagen :(
Har inte fått i mig nåt sen 11 och inte lär det bli nåt heller
med tanke på att jag än har ont, blääää.
Bara att ta och svälja några djupa andetag så kanske jag blir mätt ?

Imorse var jag så arg att jag kunde ha haft ihjäl nån !
Mr F ropade från sovrummet, men jag bad honom genast att stänga
"kakhålet" då jag inte alls var på humör....men det gjorde han inte.
Istället började han driva med mig och faktiskt blev jag på liiiiiite bättre humör :)
Nu är jag inte alls arg länge !

Ja, jag ska visa Er vad jag köpte på loppis här om dagen.

 
En jätte söt och lagom sliten kaffekvarn, är den inte bedååårande ?

Kan det inte bli sol snart igen ?
Har ju börjat flagna på armarna mina.
Måste dock erkänna att det vissa dagar kan vara skönt med regn
och dåligt väder, då har man en bra anledning till att bara
ligga inne och ta det lugnt ;)


Här om dagen sken exempelvis regnbågen över Oss

Har har även invigt den nya grillen :D

 
 
Vi har ALLTID sällskap vid matlagning och sedan även vid
 förtäringen av maten ;)


Åt tills jag höll på att spricka, GOTT !!

Nej nu får jag allt lov till att sluta prata om mat, sitter ju
här och dregglar.

Nu ska jag svälja lite mera luft.
Hörs snart igen.

Jag kommer att fixa det !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0