shopping med mor & far

OOOOOOOOOH !! Jag tror jag kiiiiiiiiisssssar på mig :D
HAHAHAHAHAHA !!
Är det någon som har sett programmet Total blackout ?
Det är så himla roligt !
Jag kan inte sluta skratta åt alla dessa roliga och knasiga
personer.
Hihihihihihi....
Mr F sover antagligen borta även inatt, mer tv-tittande blir det
då för min del.
PLUS att jag får välja att se VAD JAG VILL.
YYYEEEEHHHHAAAA !!
Fast jag saknar honom faktiskt...jätte mycket :(
Åååååh, om Du var hemma kunde Vi skratta tillsammans.
Ska vänta på Dig :D

Idag har jag varit med mamma och pappa på Åsby.
Det var faktiskt första gången i mitt liv som jag var där.
Dem hade såååååå mycket fint, men ärligt talat så kostade
det en del också....
Såg en liten groda, den kan ha varit 5 cm hög och kostade
ENDAST 229 riksdaler !
Bra va ?!
Jösses, min plånka ropade att jag genast skulle ta den därifrån och det
gjorde jag.
Det blev IKEA istället och det gillade Vi allihopa.
Måste erkänna att det nya IKEA är gigantiskt, tog Oss ett bra
tag att ta Oss runt hela butiken.
Skulle ha haft min stegräknare på mig, attans.
Köpte lite smått och gott, bland annat stekpannor och en massa ljus.
Men även nya gardiner och kuddar.

 
Våra gamla gardiner, jätte fina men oootroligt smutsiga :S

 
Dom nya gardinerna släpper in ännu mera ljus, vilket är skönt till sommaren

 
Ställde ditt loppisfynden ( tur att jag aldrig hann måla om dom )


Blev faktiskt riktigt mysigt :)

BÄSTA köpet jag gjorde idag och någonsin tror jag var det här;


Mr F kommer att bli sååååå stolt över mig !!


Gamla kuddarna...


...nya kuddarna :)

Omväxling förnöjer som man brukar säga.

Ska ta en cykeltur med Guss, kommer väl blåsa iväg antar jag.
Hoppas på medvind.

Jo, en fråga bara.
Har ormarna vaknat till liv än ?
Är så rädd varje gång jag går i skogen att det är en orm som prasslar
i buskarna och bland löven.
Kan jag vara lugn än eller ?
Har iallafall sett fästingar då Guss har haft besök utav dem redan.
USCH !!

Nej, nu på med min Fjällräven och mössa för här ska cyklas.
Go Guss, gooooooo !!

Go' natt på Er


Kommentarer
Postat av: P-L

ÄLSKAR Total Blackout.. Skrattar så jag knappt får luft.. :)



Snygga grejer du fixade, du måste ta med mig på loppis oxå!!!!

2011-05-02 @ 05:27:14
Postat av: Natta

JAG MED :D

Jag ska lära Dig allt jag kan om loppisshopping ;)

2011-05-02 @ 09:37:24
Postat av: Frederica

Fint!! :)

Extra fint med så många kuddar!



Jag fasar också för alla ormar :(

2011-05-03 @ 21:50:19
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0